Často kladené otázky


1. Všeobecné


1.1 Co dělá tato webová stránka?

www.iban.com nabízí online platformu pro ověřování platebních údajů a to konkrétně mezinárodních čísel bankovních účtů.
Mezi hlavní funkce naší služby patří:

- Kontrola zda je IBAN platný (pomocí algoritmů kontrolních číslic)
- Identifikace bankovní informace z IBAN
- Identifikace kódu BIC z IBAN
- Kontrola platnosti kódu tuzemské banky a čísla účtu
- Výpočet IBAN z čísla tuzemského účtu a bankovního kódu

1.2 Kdo může využít této služby?

Každé podnikání, které zpracovává bankovní platby, ať už domácí nebo mezinárodní, může užitečně využít naše služby.
Potvrzením údajů o platbě, jako je IBAN, před zpracováním plateb, šetří podniky svůj čas a mimořádné poplatky v případě neúspěšných bankovních transakcí.

1.3 Je tato služba zdarma?

Naše webové stránky mají zdarma zkušební IBAN validaci a kalkulační stránky.
Zkušební verze zdarma je však omezena kvůli ochraně našich služeb před zneužíváním.
Jakmile překročíte počet vyhledávání zdarma, můžete si u nás zakoupit neomezený plán na naší licenční stránce.

1.4 Proč ověření IBAN nefunguje pro mou zemi?

Ne všechny země integrovaly systém IBAN, vaše země ho nemusí podporovat.
Prosím, dejte nám vědět, abychom mohli prozkoumat a poskytnout vám další podrobnosti.
Podporované země můžete najít na naší stránce IBAN struktura

1.5 Jak je to spolehlivé?

Algoritmy kontrolních číslic jsou velmi přesné způsoby, jak detekovat chyby při psaní a jak ověřit integritu IBAN.
Prováděním dalších vrstev ověřování, jako je vyhledávání databázových kódů databáze, kontrola struktury a formátování, snižujeme pravděpodobnost chyby na minimum.
Naše databáze kódů bank je sestavena z několika oficiálních zdrojů (centrální banky, finanční instituce, regulační orgány atd.) a je pravidelně aktualizována.

2. Technické


2.1 Máte rozhraní API?

Ano, poskytujeme přístup API pro všechny naše služby.
Dokumentaci naleznete v našem vývojářském oddělení.

2.2 Máte funkci hromadné validace?

Ano, pro naše členy poskytujeme hromadné ověřovací rozhraní IBAN.
Systém vezme seznam IBAN a vrátí výsledky v CSV na stránce nebo v souboru CSV / Excel ke stažení.

2.3 Je rozhraní API zalo?eno na REST nebo SOAP?

Pro validační službu IBAN nabízíme koncové body SOAP i REST API.
Prosím, podívejte se do našeho vývojářského oddělení pro podrobnější pohled do rozhraní API.

2.4 Kolik dotazů můžeme spustit za sekundu?

Testovali jsme náš systém bez problémů pro 10 požadavků za sekundu.
Pro větší transakce (tisíce validací) však doporučujeme použít ve vašem klientském prostoru nástroj pro validaci IBAN.
Je určen k provedení jediné transakce s enormními čísly s nejmenším množstvím prostředků.

2.5 Můžeme dostat BIC / SWIFT kód z IBAN díky vaší službě?

Ano, naše databáze obsahuje kódy BIC pro většinu podporovaných zemí a jejich bank.
Naše API a naše ruční vyhledávání poskytují tento typ informací, pokud jsou k dispozici.


2.6 Mohu si službu před zakoupením vyzkoušet?

Ano, můžete požádat o bezplatně zkušební účet na naší stránce registrace .
Zkušební účet obsahuje 100 bezplatných požadavků, na kterých můžete otestovat rozhraní API a uživatelské rozhraní.
Platnost zkušebního účtu vyprší po jednom měsíci.


3. Licencování


3.1 Jak mohu zakoupit přístup k vašim službám?

Můžete si vybrat vhodný plán a službu z našeho oddělení nabídky.

3.2 Jaké platební metody přijímáte?

Náš poskytovatel plateb (Avangate) podporuje širokou škálu platebních metod. Můžete platit prostřednictvím kreditní karty, bankovního převodu, služby PayPal a dalších.

3.3 Je tu někdo, s kým mohu mluvit, abych získal více informací o vašich službách?

Ano, náš prodejní tým je k dispozici pro hovory od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00 SE?.

3.4 Je u plán? lhůta pro vypršení?

Ano, všechny naše plány jsou platné na jeden rok.
Vaše služby vyprší přesně 12 měsíců po zakoupení vašeho plánu.

3.5 Ztratím mé nevyužité dotazy po vypršení platnosti služby?

Ano, požadavky jsou k dispozici po dobu 12 měsíců od zakoupení. Všechny požadavky na vašem účtu jsou po datu vypršení platnosti neplatné.

4. Podpora účtu


4.1 Jak mohu kontaktovat podporu?

Váš dotaz můžete podat z vaší klientské oblasti.

4.2 Jak rychle dostanu odpověď na svůj dotaz či požadavek?

Naše podpora funguje od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00 SE?.
V pracovní době jsme obvykle schopni vám během hodiny odpovědět.

Mimo pracovní dobu může být odpověď zpožděna.

4.3 Mohu aktualizovat informace o svém profilu?

Ano, v klientské oblasti -> v sekci Můj účet můžete změnit kontaktní údaje účtu.

4.4 Můžu změnit heslo?

Ano, můžete snadno změnit své heslo z klientské oblasti -> sekce Můj účet.

4.5 Můžu změnit přihlašovací jméno?

Ne, vaše uživatelské jméno nemůže být změněno z vaší klientské oblasti.